Sõnumitoojaga võttis ühendust Raasiku valla Kalesi küla elanik Priit Pukk. Ta pöördus jaanuaris vallavalitsuse haldus- ja arendusosakonna poole ettepanekuga, et Arukülla mõisa juurde maantee kõrvale möödunud aastal Tallinna maantee rekonstrueerimise ajal rajatud uus peatuskoht koos bussiootekojaga võetaks kasutusele ühistranspordipeatusena, kuid pole siiani saanud vastust, miks seda ei ole tehtud või tehta.
Priit Pukk selgitas, et ajalehes kinnitati eelnevalt, maantee rekonstrueerimise käigus saavad uues peatuses peatuda koolibussid, ka liinbuss 135A, kuid siiani teeb liinibuss aega parajaks Jaama tee ristmikul. Uus peatuskoht oleks tema sõnul liinibussidega sõitmisel mugav Aruküla-Kalesi teel liikuvatel inimestel ja Kalesil asuva ettevõtte Norges Hus töötajail, kes praegu kasutavad Lagedi-Peningi maantee lähedal asuvat Hellema peatust. Uus peatuskoht asub ka Aruküla waldorfkoolile ja Pääsulinnu huvikoolile lähemal kui Hellema peatus. Priit Pukk soovis, et vallavalitsus pöörduks Põhja-Eesti Ühistranspordikeskuse poole ettepanekuga võtta uus peatuskoht ametlikuks bussipeatuseks. Veebruaris saatis ta vallavalitsusse kirja küsimusega, kas ettepaneku osas on midagi ette võetud. Vastuse sai möödunud nädalal.
Vallavalitsuse haldus- ja arendusosakonna juhataja Aare Ets tunnistas, et kahetsusväärselt jäi talvel Priit Pukile vastamata, kuid parandas vea möödunud nädalal. Ta selgitas, et peatuskoht rajati Tallinna maantee rekonstrueerimise käigus riigi raha eest, valla kulul paigaldati ootekoda. Mõisakurv on peatumiseks-parkimiseks ohtlik, peatuskoht on nihutatud sõiduteest veidi eemale. Peatumiskohta kasutab koolibuss. Kui Aruküla mõisas on rahvarohkeid üritusi, saab seda kasutada parkimiskohana.
Aare Ets selgitas, et maakonnaliinide korraldamise ja bussipeatuste haldamisega tegeleb Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus: „Arusaadavalt tekitasid maantee rekonstrueerimine ja sellele eelnenud ÜVK-tööd alevikus palju liikluse ümberkorraldusi, samuti on olnud muudatusi bussigraafikutes.“
Aare Ets möönis, et elanike lisandumisel võib kerkida vajadus võtta Aruküla mõisa juures asuv peatuskoht kasutusele maakonnaliinide peatusena, kuid praegu kasutataks seda vähe. Ta küsis ettevõttest Norges Husist ning selgus, et Kalesi tootmise töötajad käivad tööl autodega, liinibussi ei kasuta.
Priit Pukk arvas, et Arukülast Tallinna kesklinna tööle suunduvad elanikud võiksid kasutada rohkem ühistransporti selle asemel, et linnas ummikuid tekitada ning pealinnas soodsaid parkimiskohti otsida.