Remedial on uus omanik

4453

ASi Remedia juhatuse liikmed VLADIMIR FELDMAN ja ALEKSANDER SKOBLOV rää­kisid, et uued omanikud toovad Remediale uusi tellimusi.
„Meil läheb kõik ülesmäge,“ kiitis AS Remedia juhatuse liige ALEKSANDER SKOBLOV.

Remedia ASis ligi 34-protsendilise osalusega olnud Slavianskaya Group OÜ ostis juuli lõpus välja Offex Baltic OÜle ja Andrea Trade OÜle kuulunud aktsiad, mida oli kokku 63,29 protsenti. Nüüd kuulub firmale 97,3 protsenti AS Remedia aktsiatest.

Aleksander Skoblovi sõnul läheb firmal praegu hästi: „Remedial langust pole, pigem on tõus. Halvem periood oli kevadel, kui töötati lühendatud tööpäevadega, koondama ei pidanud kedagi. Sellest nädalast tehakse aga pikendatud tööpäevi.“

Ta rääkis, et uus omanik toob Remediale tellimusi juurde: „Just tuli suur eksporttellimus. Et siseturg ei kannataks, peame tegema pikemaid tööpäevi – ainult nii suudame piisavalt toota.“

Et Remedia suudaks kõiki tellimusi täita, palgati hiljuti tootmisliinidele juurde neli inimest.

„Meil on praegu 42 töötajat, kellest kümme ei ole kohalikud. Iga regiooni müügi­esindajad on mujalt pärit, liinitöötajad on kohalikud,“ ütles Aleksander Skoblov.

Tehast renoveerima
Aleksander Skoblov jutustas, et uutel omanikel on plaanis hakata tehast renoveerima – tehakse juurdeehitus, uuendatakse seadmeid, luuakse täiesti uus filtreerimissüsteem ja kaks uut villimisliini, korrastatakse viis 10-tonnist mahutit. Projekteerimistööd käivad.

Kas tehase laiendamine tähendab uute töökohtade teket, ei osanud Aleksander Skoblov öelda: „Võib-olla on uued liinid nii palju võimsamad, et töötajaid peaks hoopis vähendama. Aga ma ei usu, et peab, sest mahud aina kasvavad.“

Aleksander Skoblov ja juhatuse liige Vladimir Feldman jutustasid, et erinevaid tooteid on Remedial üle 120. Kõige populaarsemad on liköörid, eriti Kiiu Torni sari, džinnid ja viinad – Kapteni viin, Cristal, Monopol ja Stön. Populaarsust on kogumas ka Ürdimeister.

Remedia ekspordib oma kaupa peamiselt USAsse, Inglismaale, Saksamaale ja Iisraeli. Tegeldakse ka välismaa firmade toodete turustamisega Eestis. Remedia villib Prantsusmaa firma Hardy konjakit ja Pierre Devant brändit, turustatakse veel Hiina ploomiveini, Läti šampanjat ja muud. Remedia kaudu on tellitud ka kohvi.

Aleksander Skoblov jutustas, et sel aastal on suvi olnud tavapärasest erinev, sest on tellitud palju viina: „Uskumatu, et juulis ja augustis nii palju viina tahetakse. Tavaliselt on kõrgperioodid jõulude ja jaanipäeva paiku.“

Maksumärkide skandaal
Tänavu aprillis kogusid maksu- ja tolliameti töötajad mitmetest kauplustest kokku OÜ Offex Group ja ASi Remedia toodetud alkoholi, et kontrollida maksumärkide ehtsust. Võltsitud maksumärke leiti OÜ Offex Groupi toodetelt, ASile Remedia mingeid süüdistusi ei esitatud.

„Enne omanike vahetust oli üks vanadest omanikest asjaga seotud ja sellest haarati kohe kinni. Maksu-ja tolliamet hakkas kauplustest ka meie kaupa likvideerima. Nüüd on see kaup tagastatud, midagi ei leitud kauplustes ega tehases,“ sõnas Aleksander Skoblov.

Ta kinnitas: „Võib 100-protsendilise kindlusega väita, et Remedias on kõik seaduslik. Kuus maksu- ja tolliameti töötajat olid üle nädala hommikust õhtuni tehase laos ja kontrollisid luubiga maksumärke. Olukord tekitas meie klientide ja koostööpartnerite seas segadust, et mis toimub, aga nüüdseks on kõik laabunud. Meie oleme süüst puhtad.“

Eelmine artikkelTehti kahjutuks mürsk
Järgmine artikkelHTÜ loeb 100. sünnipäeva Kuusalu ühistu loomisest