Möödunud aasta detsembris otsustas Anija vallavolikogu lisada arengukavasse raudteetunneli rajamine jalakäijatele. Eelmise nädala neljapäeval oli vallavalitsusel kohtumine Eesti Raudtee esindajatega. „Nende peadirektor ütles, et tunnel tuleks teha relssidest allapoole 4 m sügavusele, euronõuetele vastav maa-alune kaldtee oleks siis u 60 meetrit pikk. Kehras võib kõrgvee korral (46,64 abs) tunnelisse tulla kuni 1,2 meetrit vett, seega pole tunnel teostatav,” lausus Anija vallavanem Tiit Tammaru volikoguistungil. Ta rääkis, et Eesti Raudtee esindajate sõnul tuleb Kehrasse 150 meetri pikkune perroon: „Üks ots raudteejaama juurde, teine ots 7-8 meetrit üle Kreutzwaldi tänava pikenduse.” Arutati ka ligipääsu ooteplatvormile. „Inimesed kasutavad teed, mis läheb raudtee äärest, Eesti Raudtee esindajad lubasid selle välistada ning sinna barjääri teha. Perroonile pääsemiseks peaks tee tulema Põhja tänavalt otse, küüditatute mälestusmärgi juurest jaamahoone ette,” sõnas Tiit Tammaru.