Raasiku elanik juhtis Sõnumitooja tähelepanu ehituses oleva Raasiku ooteplatvormi ebasobivale asukohale.
Raasikul elav arhitekt Ilmar Jalas kurtis – kuna perrooni nihutati Tallinna poole, peavad Jaama tänava lapsed minema kooli ringiga, perrooni tulnuks nihutada Kehra poole. Et projekteerimine on tehtud tema meelest läbimõtlematult, andis ta sellest teada ka vallavalitsusele.
Raasiku vallavalitsusest kommenteeriti Sõnumitoojale, et projekti on koostanud projekteerimise tegevusluba omav ettevõte ning see vastab tehnilistele tingimustele. Avaldati arvamust, et paratamatult on keegi, kellele muudatus ei meeldi – oleks perrooni nihutatud Kehra poole, oleks pahandanud keegi teine, kellele see jääks ettevõi hoopis kaugeks.
Raasiku valla maakorraldaja Anne Varbla ütles, et platvormid on projekteeritud ning ka nende ehitamisega tegeleb KMG Inseneriehituse AS.
Projekteerimisel on aluseks võetud Raasiku vallavalitsuse väljastatud projekteerimistingimused, ASi EVR Infra elektrivõrkude osakonna, ettevõtte teeameti ja AS EVR Infra Ehitised tehnilised tingimused reisijate ooteplatvormide projekteerimiseks- ja rekonstrueerimiseks Tallinna-Tapa raudteelõigul ning Eesti Raudtee turvaosakonna välja antud ooteplatvormide rekonstrueerimise turvalahenduste tehnilised tingimused. Tehnilise Järelevalve Amet on tingimused kooskõlastanud. Ehitustööd on tellinud AS EVR Infra.
Ilmselt poleks probleemi tekkinud, kui ooteplatvormi asukoht jäänuks samaks, arvas ta. See aga ei ole tehniliselt võimalik – ei saa vana maha võtta ja uut samale kohale teha, sest inimeste vedu peab toimuma ka ehituse ajal.
Nii Kullil, Arukülas kui Raasikul on osa platvormidest valminud. Et kõrge osa maha lammutada, suunatakse inimesed lähinädalail uutele, madalamatele platvormidele.
Tallinn-Tapa liinil käib 19 platvormi ümberehitus vastavalt eurokõrgustele, korrastatakse ka ülekäigukohad ja ligipääsud.