Sõnumitooja toimetus on viimase kuu jooksul saanud kümneid kaebusi, et ajaleht ei jõua õigeaegselt tellijate postkastidesse ning mõni tellija pole lehte saanudki.
Eriti suur segadus oli 5. detsembri Sõnumitoojaga, mille kojukanne viibis Aruküla ja Raasiku piirkonnas mitu päeva.
Toimetus tellib ajalehe kojukannet Omnivalt, leht on trükikojast õigeaegselt ettevõttele üle antud. Tellijate kaebused edastame Omnivale ning kontrollime ka, kas nimed ja aadressid on õiged.
Kuna Raasiku vallas elavad lehetellijad on kojukande üle nurisenud korduvalt, palusime Omnivast selgitust, et ajalehe kaudu lugejatele teada anda, miks on nii juhtunud.
Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv vastas, et hiljuti kolis Aruküla jaotuspunkt kokku Kehra jaotuspunktiga ning postikanded väljuvad uue süsteemi järgi Kehrast: „Aruküla ja Raasiku piirkonnas töötavad kaks uut postikullerit, kes on veel vähese kogemusega ning alles saavutavad kogenud kirjakandja vilumust, mistõttu võib post saabuda tavapärasest mõnevõrra hiljem. Lisaks on muutunud ka osade kanderingide järjekord, mis võib tähendada, et post jõuab mõne elanikuni varem, mõne jaoks hiljem. 5. detsembril sai Kehra jaotuspunkt eksituse tulemusena ka 100 Sõnumitoojat vähem, 100 ajalehte jõudsid klientideni pikema hilinemisega.“
Ta selgitas, et uutele postikulleritele teeb sisseelamise raskemaks olukord, kus paljud Aruküla ja Raasiku piirkonna postkastid on korrektselt märgistamata. See raskendab ka vilunud postikulleri tööd, hulk aega kulub kanderingil õigete aadresside leidmisele.
„Paneme taaskord kõikidele inimestele südamele, et nad oma postkasti tähistuse üle kontrolliksid. Postkastil peaks selgelt loetavalt olema korteri või eramu number, ka talu nimi või tellija perekonnanimi. Juriidilise isiku postkastile märgitakse lisaks juriidilise isiku nimi. Palume vabandust segaduse pärast ning loodame klientide mõistvale suhtumisele,“ kirjutas Mattias Kaiv.