Igapäevane bussisõitja Kolgast: „Kui juba selline tasuta bussisõit tehti Eestis, siis milleks vahet teha, peaks kehtima kõigile. Kui riigil on ressurss olemas, andku kõigile võrdne võimalus. Sõidan 18 aastat igal tööpäeval Tallinnasse tööle ja tagasi. Sõiduks kulub päris oluline summa – kuukaart on koos Tallinna linnatranspordi tasuga 66 eurot 40 senti. Hommikul sõidan Kolgast välja kell 6.32. Tagasi linnast tulen kell 16.30 ja siis on sageli püstiseisjaid, buss on rahvast täis, istuma saab enamasti Jõelähtmel, kui osad sõitjad maha lähevad.“
Naine Viinistult: „Muidugi meeldiks tasuta sõita bussiga. Aga mina kasutan bussi harva, paaril korral kuus. Liinibuss jõuab Viinistult Tallinna kahe kuni kahe ja poole tunniga, see on sama, mis bussiga Tallinnast Tartusse. Paljud sõitjad on rääkinud, et Loksalt võiks Tallinnasse ja tagasi sõita tõelised kiirbussid vähemalt hommikul ja õhtul. Kes linnas tööl käivad, neile on sõiduaeg kõige tähtsam, mitte piletihind.“
Naine Leesilt: „Käin töö kõrvalt Tallinnas koolis ning uudis võimalikust tasuta ühistranspordist oli rõõmustav, kuigi tundus uskumatuna. Kahju on küll, et Harjumaal tasuta sõit kõigile ei rakendunud. Võiks teha soodustusi, võimaldada üliõpilastel soodsama piletihinnaga sõita. Noored on sageli veel ülalpeetavad, selline soodustus oleks pere rahakotile kergendus. Rongides on nii mugav sõita, ma ei usu, et vahetataks rongisõit tasuta bussisõidu vastu – rongides on Wifi, saab arvutiga töötada, aga bussis raputab, raske on lugeda. Rongisõidu mugavuste eest võiks ju piletihinda maksta ja sõit liinibussis olla kõigile tasuta ka Harjumaal.“