Liiapeksi-Loksa ristmikule parem tähistus

916

Sõnumitooja hakkas sõitjate palvel uurima, kes peaks remonditööde ajal tagama ristmikul liiklusohutuse.

Pärast seda, kui ülemöödunud reede õhtul oli käesoleva sügise esimene suurem lumesadu, võtsid paar autojuhti  Sõnumitooja toimetusega ühendust.
Nad kurtsid, et pimedal ajal Kuusalu poolt tulles oli Tallinna-Narva maanteel raske leida tihedas lumesajus pöördekohta Loksa poole.

Seoses remondiga on kahes eri suunas trassid viidud enne Loksa risti kokku üheks teeks. Viited, mis tähistavad teeristi, on ajutised kollased.

Loksa ristmik on juhtide sõnul pimedal ajal sedavõrd ohtlik, et osad sõitjad pööravad suurelt maanteelt maha Kahala viadukti juures ning sõidavad mööda Vana-Narva maanteed – tundub ohutum, ehkki see tee on kitsas ja kurviline.

Toimetus edastas möödunud nädalal maanteeameti avalike suhete osakonnale juhtide ettepanekud: juba kaugemalt tuleks anda saabuvast pöördekohast märku, et hakataks pidurdama, see oleks ka taganttulijaile info, et peab olema ettevaatlik.

Ka võiks enne ristmikku olla märk, mis annaks teada, kui suure vahemaa pärast on pöördekoht. Ja konkreetse pöördekoha juures oleks kaugele nähtav märk.

Allan Kasesalu maantee­ameti avalike suhete osakonnast vastas: „Oleme teadlikud Loksa ristmiku ja ka teiste suuremate ristmike probleemidest, mis jäävad Liiapeksi-Loobu remondilõigule. Liikluskorralduse eest vastutab töövõtja Nordecon Infra, kellele on antud ülesanne teha täiendusi praegu kehtivasse liikluskorraldusse, võttes arvesse pimedat aega ja lähenevat talve, sealhulgas vaadata kriitilise pilguga üle ka kõnealune ristmik ja selle liikluskorraldus.

Konkreetseid nõudeid mingi ristmiku osas ei ole, lähtuda tuleb määrusest, mis reguleerib ajutist liikluskorraldust teetööde ajal, ja konkreetsetest kohalikest oludest. Liikluskorralduse skeemid vaatavad üle tellija vastavad spetsialistid, kes need siis kooskõlastavad.”

Eelmine artikkelAutopõleng
Järgmine artikkelHarjumaa Sümfooniaorkestri esimene kontsert oli Arukülas