Kehralasi pahandas, et Swedbanki rahaautomaadi kolimise tõttu ei saanud kolm päeva võtta sularaha.
Eelmise nädala esmaspäeval võeti Kehras Konsumi poe seinalt maha Swedbanki sularahaautomaat, mis paigutati neljapäeval avatud Grossi toidukaupade poe seinale.
„Olid palga- ja pensionipäevad, pühad tulekul. Isegi rongiga ei saanud sõita, sest seal pangakaardiga maksta ei saa,“ rääkis üks Kehra elanik.
Teine teadis, et ühes söögikohas jäänud inimesed ka võlgu – sularaha polnud, kaardiga tasuda polnud võimalik: „Oleks pank ette hoiatanud, oleks eelnevalt rohkem raha välja võetud.“
Kehras on ka SEBi sularahaautomaat, kuid teise panga kliendile maksab sellest raha väljavõtmine 1.45 eurot.
Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask kommenteeris Sõnumitoojale: „Analüüsime pidevalt sularahaautomaatide kasutatavust, see on kogu riigis languses. Mõnikord tuleb teha ümberkorraldusi, et olla seal, kus on meie kliendid, muuta sularaha kättesaamine neile võimalikult mugavaks. Nii sai ka Kehras masina uueks kohaks valitud Grossi pood.“
Ta märkis, et kohalikele elanikele jäi sularahaautomaadi asukoha muutmisest tõesti ette teatamata: „Vabandame klientide ees.“
Põhiline probleem, miks ei saadud automaati uues kohas kohe käima, oli pressiesindaja sõnul seotud side loomisega.
Kuigi neljapäeva hommikust sai Swedbanki automaadist taas sularaha võtta, ei olnud mõned inimesed rahul, et rahaaparaat on poe sissepääsule liiga lähedal, puudub varikatus, päeva ajal langeb ekraanile päike.
„Automaatide paigaldamisel peame arvestama käidavat asukohta, turvalisust, nähtavust, ehituslikku teostatavust, hoolduse korraldamist. Kriitika on edastatud arendusüksusele, kindlasti võetakse arvesse. On positiivne, kui saame klientidelt teenuste kohta tagasisidet,“ rääkis pressiesindaja.