
Selveri konkursi „Otsime Eesti kõige šefimat koolitorti“ üks kolmest võitjast oli Kehra gümnaasiumi 7a klass.
Klassijuhataja Reesi Kuslap ütles, et kooli juubelipidustuste raames korraldati Kehra koolis oktoobris ka klassidevaheline tordivõistlus.
„Mainisin oma klassile, et tuleb selline võistlus, kas keegi soovib torti teha. Andrei Fugelo, kes on meie klassis alles sellest õppeaastast, pakkus ennast, kuna tema ema oskab väga hästi torte teha. Ja koos emaga nad tegidki meie klassi esindanud tordi,“ rääkis 7a klassijuhataja.
Ta kiitis, et tort oli väga ilus ja samas ka väga maitsev – kohupiima ja vahukoore sisuga, pealt kaetud glasuuriga – ning see söödi koos klassiga ühiselt ära: „Tordi nimi on „Känd“. Peal oli glasuurist sammal, konn, ussikesed, lilled, kõik väga kenasti kaunistatud. Tegelikult pidi tort olema kooliteemaline, kuid Andrei ei saanud algul aru, et on kindel teema. Koolis seetõttu meie torti ära ei märgitud, küll aga sobis see kenasti Selveri võistlusele.“
Selveri koolitordivõistlusest kuulis klass kooli huvijuhilt Eve Rohtlalt. Peale 7a klassi saatis foto oma tordist Selveri konkursile Kehra koolist veel kuus klassi.
Selveri turundusjuhi Triin Kaare sõnul korraldati taolist konkurssi esimest korda.
„Soovisime utsitada lapsi ja õpetajaid tegema koos midagi toredat,“ põhjendas ta.
Kokku laekus võistlusele 81 tordi pilti, mille põhjal valis žürii ehk Selveri turundusosakond välja kolm parimat ning eriauhinna „Selveri sõpradele“.
„Kõik tordid olid erakordsed meistriteosed, oli näha, et nende valmistamisel aega ja vaeva kokku ei hoitud. Tordid olid väga erinevad, alates magusatest ja pidulikest mitmekordsetest tortidest kuni võileivatortideni. Kuigi neid maitsta me ei saanud, siis piltide põhjal võib arvata, et need olid väga head,“ arvas ta.
Kehra kooli 7a tort jäi žüriile silma, kuna oli fantaasiaküllane ning selle kallal oli palju vaeva nähtud. Šefimad koolitordid konkursile esitanud klassid said preemiaks jäätist, mis valitakse ise Selveris müügilolevate seast välja.
„Kindlasti hakkame sellist konkurssi korraldama ka edaspidi, arvan, et kaks korda aastas. Järgmisel korral ei ole ülesanne enam tordi tegemine, vaid mõtleme välja midagi muud. Eesmärk on tegelikult õpetada lapsi midagi koos valmistama, mida nad saaksid hiljem ise kodus järele teha,“ rääkis Triin Kaare.