Kehras vanas kivihoones tegutseb aastaid ettevõte, mida kohalikud teavad lihtsalt kui õmblusfirmat. Samas müüvad Yearis õmmeldud mantleid pealinna eliitpoed, suur osa toodangust läheb välismaale.
Tänases lehes räägib ettevõtte juht, kui keeruline on enamvähem nullist alustades ühe kaubamärgi ülestöötamine. Ta tõdeb, et Eestis piiratakse jõuliselt ettevõtete arengut ning seni, kuni sa pole tuntud, oled pankade silmis eikeegi. Samas on see ka hea – aitab end leida ja pare-mini eesmärke seada. Kuigi nüüdseks on Kehra firma end pankadele tõestanud, on tööjõudu endiselt raske leida.
Omaniku arvates on kohalikud suuresti harjunud lihttööga ega näe endas rohkemaks potentsiaali. Tema ise on alati oma ettevõtmisse uskunud. Isegi väikeses kohas elades-töötades peab unistama suurelt.