Saad palju pakke ja kasutad tihti pakiautomaati? Paki kiireks kättesaamiseks saad Omniva iseteeninduskeskkonnas määrata pakiautomaadi, kuhu pakid edaspidi automaatselt suunatakse. See teenus on eriti abiks, kui eelistatav pakiautomaat ei jää tavapärasele liikumise teekonnale. Ka puhkuse perioodiks saab pakiautomaadi seadistada suvisele aadressile. Nii on paki kättesaamine on lihtne ja mugav ning säästab aega.
Määratud pakiautomaati tulevad rahvusvahelised pakid, mille sihtkohaks ei ole e-poes määratud kindlat pakiautomaati ning ärikliendi saadetud Eesti-sisesed partiipakid või nõudmiseni postkontorisse tulevad pakid.
Pakiautomaadi eelistuse seadistamine samm-sammult:
• Mine Omniva kodulehele iseteeninduskeskkonda minu.omniva.ee ja vali vasakult menüüst registreeru (esimene tegevus).
• Konto registreerimiseks sisesta oma mobiilinumber ja seejärel saadetakse SMSi teel kinnituskood, mis tuleb sisestada iseteeninduses avanenud aknas ja kinnitada ka oma telefoninumber. (teine tegevus).
• Vali esilehel „Ütle, kust soovid oma pakke kätte saada” ja logi sisse e-teenindusse mobiil-id, smart-id või id-kaardiga. (kolmas tegevus).
Pärast kinnitamist on võimalik määrata kuni 5 eelistatud paki kätte saamise kohta.
• Kui Sulle on oluline saada pakk kätte Sulle sobivast kindlast pakiautomaadist või postiasutusest – määra üks eelistus.
• Kui tahad võimalikult kiiresti – määra rohkem kui üks eelistus (sobivuse järjekorras). Omniva suunab saadetise eelistuste järjekorras esimesse pakiautomaati, kus on vaba ruumi või postiasutusse.
Vaata lisainfot teenuse kohta Erakliendi korduma kippuvad küsimused » Abiinfo » Omniva.
Infot saab küsida ka Omniva klienditeeninduse telefonil 661 6616.