Swedbanki esindajad käisid vallavanemale tutvustamas Kuusalu pangakontori sulgemise plaani.
Sõnumitooja palus Swedbankist kinnitust Kuusalu pangakontori sulgemisplaani kohta.
Swedbanki kommunikatsioonispetsialist Laura Käesel vastas sel esmaspäeval, et jutt vastab tõele. Alates 1. juulist saavad Swedbanki kliendid teha pangatehinguid sularahaautomaadi abil, internetipangas või püsi- ja otsekorraldusega. Lähimad pangakontorid on Loksal, Lasnamäe Centrumis aadressil Mustakivi tee 13 ning Sikupilli ja Ülemiste kaubanduskeskustes.
Küsimusele, miks pangakontor Kuusalus suletakse, saime vastuse, et panga Tallinna regiooni direktori Eve Vuksi sõnul on inimeste harjumused muutunud, üha enam kasutatakse pangaasjade ajamiseks elektroonilisi kanaleid – ligi 97 protsenti.
„Inimesed eelistavad ka käia suuremates pangakontorites, kus lisaks tavapärastele pangatehingutele saab küsida laenu- ja investeerimisnõu, sõlmida liisingulepingut, konsulteerida ärikliendikonsultandiga.”
Eve Vuks soovitab Kuusalu elanikel võtta enne kontori sulgemist endale pangakaart ning sõlmida interneti- ja telefonipanga lepingud. Enamikes kauplustes võib Kuusalus tasuda pangakaardiga, automaadis saab teha igakuiseid makseid. Internetipanka võib kasutada ka Kuusalu raamatukogus, kus on avalik internetipunkt.
Pank peab läbirääkimisi Kuusalu vallaga, et käiku panna pangabuss. Vallavanem Kalmer Märtson ütles, et pangabuss hakkaks käima kahel korral kuus ning selle peatumiskohaks oleks vaja platsi, kus inimesed saaksid oodata, oleks võimalus võtta elektrit ning käia lähedal tualetis. Kuusalus sobiksid sellisteks kohtadeks tervisekeskuse esine plats või Konsumi kaupluse parkla. Konkreetsemalt ei ole kokku lepitud.