Kandidaadid, olge aktiivsemad

819

Tundub, et masu ajal on valimisreklaami raskem teha – valimisliitude ja erakondade nimekirjadel ning ka üksikkandidaatidel on keerulisem anda lubadusi, sest investeeringuteks ja mitmesugusteks ettevõtmisteks on raha vähe.

Nii arvame, sest miks muidu on kandideerijad seekord tunduvalt vähem aktiivsed end tutvustama, oma plaanidest meie Kirjakasti rubriiki kirjutama või praeguste võimulolijate toimetamisi hindama.

Põhjus võib olla ka selles, et neli aastat tagasi toimunud kohalike valimiste kohta kostus mitmelt poolt kriitikat just reklaamide ja trükiste rohkuse üle. Paljudele ei meeldinud, et nende postkaste täitsid nimekirjade koostatud infolehed  ja valimisbukletid.

Samas päris reklaamita siiski ei saa, ka Sõnumitooja toimetusele on saadetud e-kirju, kus kurdetakse, et on tuldud hiljaaegu  Ida-Harjusse elama, kandideerijaid ei tunta ning soovitakse nende kohta rohkem teada saada, kuid infot napib.

Eelhääletamine algab vähem kui kahe nädala pärast. Kas selleks ajaks on valijal kindlalt teada, kelle poolt tal oleks kõige õigem hääl anda, et kohalik omavalitsus järgmised neli aastat teeks parimaid otsuseid?