Kü­si­te ini­me­se ar­va­mu­si Keh­ra par­gia­la ka­van­da­mi­se koh­ta. Mis on sel­le ees­märk?

13
IN­GA VAI­NU

Vas­tab Ani­ja val­la ar­hi­tekt-pla­nee­rin­gus­pet­sia­list IN­GA VAI­NU:
„Val­la­va­lit­sus ka­van­dab Keh­ra par­gi kaa­sa­jas­ta­mist. Sel­leks koos­ta­me par­gia­la ja sel­le ümb­ru­se de­tailp­la­nee­rin­gut, mil­le­ga soo­vi­me la­hen­da­da jalg­teed ja sõi­du­ki­te li­gi­pääsu eel­kõi­ge alg­koo­li­ma­ja juur­de nii, et oleks kõi­gi­le ta­ga­tud tur­va­li­ne ja loo­gi­li­ne lii­ku­mis­või­ma­lus.

Lõ­pe­ta­si­me par­gia­la de­tail­pla­nee­rin­gu koos­ta­jaks va­li­tud ar­hi­tek­ti­ga le­pin­gu, sest ta ei pi­da­nud le­pin­gust kin­ni ning ot­sus­ta­si­me, et tee­me pla­nee­rin­gu ise. Koos­ta­sin mi­tu liik­luss­kee­mi es­kii­si, mil­lest val­la­va­lit­sus va­lis väl­ja kaks. Sel­leks, et ot­sus­ta­da, kum­ma va­rian­di­ga eda­si min­na, kü­si­me­gi ko­ha­li­ke ela­ni­ke ar­va­must. Soo­vi­me la­hen­da­da eel­kõi­ge par­gi­alal olu­kor­ra, kus sa­mas ko­has ma­nöö­ver­da­vad ja par­gi­vad au­tod ning lii­gu­vad ja­la­käi­jad. Prob­leem on just hom­mi­ku­ti, kui va­ne­mad vii­vad lap­si au­to­de­ga alg­koo­li ning lap­sed kõnnivad ma­nöö­ver­da­va­te au­to­de va­hel.

Üks va­riant on lam­mu­ta­da Koo­li tä­na­va ot­sas val­la­le kuu­luv va­na ga­raažihoo­ne ning te­ha sel­le ase­me­le üm­ber­pöö­ra­mi­se ja pea­tu­mi­se koht, kus Mõi­sa tä­na­valt koo­li juur­de sõi­du­ta­tud lap­sed hom­mi­ku­ti au­to­dest väl­ja las­ta. See on kind­las­ti kal­lim la­hen­dus, kuid kõi­ge tur­va­li­sem. Tei­ne või­ma­lus on, et pea­tu­mis- ja ma­nöö­ver­da­mis­koht jääks koos park­la­ga va­na­le tu­rup­lat­si­le, na­gu on prae­gu, kuid re­gu­lee­rik­si­me sel­le sel­ge­malt ja ühi­sa­la­na, mär­gik­si­me ma­ha joo­ned.

Kü­sit­lu­se leiab val­la ko­du­le­helt ning vas­tu­seid oo­ta­me 8. det­semb­ri­ni.“

Eelmine artikkelRaa­si­ku val­las tun­nus­ta­ti ko­da­ni­ku­päe­val aas­ta te­gi­jaid
Järgmine artikkelKeh­ra jäät­me­jaam val­la hal­la­ta