Kehralased on olnud hädas Statoili tanklaga

1773

Kehra tankla uus omanik kinnitab, et nüüd on probleemid kõrvaldatud.

Kehra automaattankla omanik vahetus tänavu septembris, kui Statoili kaubamärgi all tanklaid opereeriv Circle K Eesti AS ostis Premium 7 omanikult OÜlt Sevenoil EST kokku 23 bensiinijaama. Uue kaubamärgi all hakkas Kehra tankla töötama 9. novembrist.
Mõni päev hiljem hakkasid kehralased sotsiaalmeedias nurisema,  et  pärast  omanikuvahetust  on automaatjaamas tankimisega probleeme. Kui pangakontol oli alla 100 euro, teatas automaat, et arvel pole piisavalt raha. Meil on nüüd rikastele mõeldud eliittankla, kommenteeriti. Tõrkeid hakkas tulema ka sularaha eest tankimisel – mitu inimest kinnitasid, et automaat keeldus sularaha vastu võtmast. Veel räägiti, et 10 euro eest tankimisel anti kütust 9,99 euro eest. Kuigi vahe oli vaid 1 sent, oli inimeste jaoks tegu põhimõttelise küsimusega.
Sõnumitooja palus pretensioonidele vastata tanklaketi omanikul. Circle K Eesti ASi automaatjaamade piirkonnajuht Teedo Melts teatas, et ülevõtmise käigus paigaldati Kehra automaatjaama uus makseterminal, mille töös ilmnes IT-alane viga. Selle tõttu ei olnud automaadis võimalik sooritada kaardimakset, kui kontol oli vähem kui 100 eurot. Ta kinnitas, et probleemi tuvastamisel võeti pankadega ühendust, alates 25. novembrist on kaardimaksete tavapärane toimimine taastatud – kaardiga saab tasuda ka siis, kui kontol ei ole vähemalt 100 eurot.
Sularahaga maksmine oli Teedo Meltsi sõnul Kehra automaattanklas häiritud mitmel põhjusel: „Üks põhjus on makseautomaadi sularaha ava ummistamine pangakaartidega – makseautomaadi kasutajad sisestasid ekslikult mitu korda järjest maksekaardi sularaha avasse. Teine probleem oli prognoositust aktiivsem sularaha kasutamine. Sularahaboks täitus ootamatult kiiresti ning häiris edaspidiseid sularahamakseid.“
Ta selgitas: „Makseautomaadi seadistamine on mitme osapoole koostöö, see oli meie jaoks unikaalne viga. Otsisime mitu päeva lahendust. Esialgu õnnestus funktsioonid tööle saada, kuid aegajalt tekkis viga uuesti.“
Probleemi lõplikuks lahendamiseks otsustati tellida uus makseautomaat ning eelmise nädala viimastel päevadel ei saanud Kehra tanklas sularahaga tasuda. Esmaspäeval, 5. detsembri õhtupoolikul teatati Circle K Eestist, et uus makseautomaat on Kehra tanklasse paigas, probleemid peaksid olema kõrvaldatud.
„Palume klientide ees tekkinud ebamugavuste pärast vabandust, andke ka tulevikus teada sarnaste või muude probleemide tekkimise korral,“ lausus Teedo Melts.
Klientidel, kes kaotasid sularaha eest tankides ühe sendi ja soovivad hüvitamist, soovitas ta täita Statoili kodulehel tagasimakse vormi.