Algas kodanikualgatusena sündinud kampaania #meieajakangelane, mille eesmärk on anda perevägivalla ohvritele jõudu ja julgust abi küsida. Kampaaniaga soovitakse tõsta inimeste teadlikkust lähisuhtevägivallast, et abivajajaid ümbritseks mõistmine ja toetus. Kampaaniat korraldavad MTÜ Naiste Tugi- ja Teabekeskus, sotsiaalkindlustusameti ohvriabi ja turundusagentuur Havas.
Mullu pöördus Eestis lähisuhtevägivalla tõttu politseisse 11 217 inimest ning registreeriti 3908 perevägivallakuritegu.
Kampaania sõnum „Abi küsimine on suurim vägitegu” annab mõista, et kõige olulisem on teha esimene samm ning küsida abi. Kampaania fookus on esimeses laines naistel, sest 82 protsenti perevägivalla ohvritest olid möödunud aastal naised.
Perevägivalla ohvrid ja nende lähedased saavad abi naiste tugikeskustest ja sotsiaalkindlustusameti ohvriabitöötajatelt. Ohvreid nõustab ka selle aasta alguses avatud ohvriabi tasuta kriisitelefon 116 006, mis on avatud ööpäevaringselt. Inimesed saavad abi ja nõu küsida eesti, vene ja inglise keeles.
Neid, kes ei soovi või ei saa helistada, aidatakse ööpäevaringselt ja kolmes keeles ka veebivestluse kaudu aadressil www.palunabi.ee.
Algatuse sünnile aitasid kaasa MTÜ Naiste Tugi- ja Teabekeskus, sotsiaalkindlustusamet, naiste tugikeskused üle Eesti ja seal viibivad naised, turundusagentuur Havas, Eero Epner, Ivo Uukkivi, Mari-Liis Lill, Kersti Heinloo, Laine Mägi, Marian Heinat, Britta Soll, Ursula Ratasepp, Tatjana Kosmõnina, Tatjana Lavrova, Joosep Jürisson, Hendrik Saks, Aivo Kallas (Kliff & Klaus Stuudio), Nele Raudik, Kristjan Saar, Ajar stuudiod, MTÜ Julge Rääkida ja Sass Henno, Aleksander Valdmann, Jevgenia Värä, Margarita Polokainen, LaMuu.
Reklaamide ilmumist toetavad tasuta meediapindadega Eesti Ekspress, Eesti Päevaleht, Postimees, Õhtuleht, Maaleht, MK Estonia, Õhtuleht Kirjastuse ajakirjad, Ekspress Meedia ajakirjad, TV3, Kanal2, TVads, Sky Media raadiokanalid, AMB Grupi raadiokanalid, Postimees Grupp raadiokanalid, JCDecaux, Clear Channel, Prisma Net, Artdepoo.




