Raudteejaama ehitus muutis Arukülas liikumisskeemi

1177

KMG Inseneriehituse AS alustas 24. märtsil Aruküla uute euronõuetele vastavate reisiplatvormide ehitamist koos varikatuste-, piirete ja  platvormide valgustuse rajamisega. Liikumist juhivad remonttööde ajal suunavad viidad. Uus liikumisskeem jääb kehtima kuni reisiplatvormide valmimiseni. Objektijuht Marko Pikk ei osanud tööde lõppaega prognoosida, kuna need toimuvad kahes järgus: „Kõik ei sõltu meist, sest praegu saame tegeleda ainult Tallinna-suuna perrooni lammutamisega. Ja Tapa-suuna ooteplatvormi pole võimalik lõpuni ehitama hakata enne, kui Eesti Raudtee on tellinud raudtee nihutamise vana platvormi poole, et saaks ehitada uued rööpad. Niikaua on seal kasutusel pool vanast platvormist ehk 84 meetrit, Tallinna-poolsest osast on 78 meetrit lammutatud. Teist etappi saame alustada ilmselt maikuu jooksul.“ Perroonide lammutus- ja ehitustööd reisijate liikumist ei takista – reisiplatvormile pääseb mööda raudteega paralleelselt jooksvat Lammassaare teed perrooni Tapa-poolsest otsast, rongide sõidugraafikuid see ei mõjuta.