HERKO SUNTSI Huntloc sai „Ajujahis“ teise koha

3484
Huntloci võistkond „Ajujahi“ finaalis: HERKO SUNTS ja ta Eesti hagijas SANDY, MIKK SOONE, JAANUS SUVI, KEIT KIVISILD ja MARTIN TAMME­­JUUR koos Lääne-Siberi laika REENAGA.

Eelmisel reedel oli ETVs äriideede konkursi „Ajujaht“ finaal, Huntloc võitis 10 000 eurot.

Nutitelefoni  abil  kasutatav  jahi­info  juhtimissüsteem  ja  koera  jälgimisseade  Huntloc  jõudis  „Ajujahi“ saates viie parema hulka ning võistles  eelmisel  reedel,  30.  aprillil  otsesaatena  eetris  olnud  finaalis.
Lõppkokkuvõttes sai Kuusalu endise vallavanema Herko Suntsi juhitud Huntloci tiim teise koha ning auhinnaks 10 000 eurot. See info enam otsesaatesse ei jõudnud, ülekanne lõppes võitja väljakuulutamisega.
Võidu ja peaauhinna 30 000 eurot saavutas võistkond Jiffi, kelle äriidee on nutitelefonil põhinev ühistranspordi tuvastus- ja piletisüsteem. Kolmandale kohale tulnud Hivescale sai oma mesindusseadme eest auhinnaks 5000 eurot.
Herko Sunts: „Kui võrrelda potentsiaalset kasutajate hulka, siis meie Huntloc on nišiplatvorm ja teine koht on kõva sõna. Eestis saaks olla meie tootel kasutajaid 15 000-20 000, võitjate ühistranspordi jaoks tehtud nutitelefonirakendusel on võimalikke kasutajaid ainuüksi Eestis sadu tuhandeid.“
Ta ütles, et auhinnaks saadud 10 000 eurot kasutab OÜ Huntloc koera jälgimisseadme arendus- ja turundustegevuseks, selleks kulub raha palju. Järgmisel nädalavahetusel läheb Huntloc oma toodet tutvustama jahikoerte näitusele. Ees  on  messid  Leedus  ja  Rootsis.
Praegu on tema sõnul OÜs Huntloc viis osanikku. Juurde tuleb seitse osanikku, kes on juba investeerinud ettevõtmisse. Kokku on investoritelt kogutud 100 000 eurot, mille abil on võimalik toodet edasi arendada.
„Varsti avaneb me kodulehel platvorm, kus iga huviline saab tulla Huntloci osanikuks,“ lisas Herko Sunts.
Koeraseadmeid on OÜ Huntloc müünud Eestis nüüdseks 30 ringis, telefoniaplikatsioonil ehk rakendusprogrammil on kasutajaid Eestis 850, koos muu maailmaga üle 900. Herko Sunts on kindel, et mai lõpuks tuleb kasutajaid üle tuhande. Kui sügisel algab jahihooaeg, siis prognoosib ta kasutajate arvu kasvu 2500-le.
„Nüüd on me telefonirakenduses ka Eesti topokaart kinnistu piiride ning nimedega, et looduses liikuja saaks täpselt määratleda, kelle maal ta asub,“ märkis Huntloci juht.
Telesaate kohta jutustas ta, et viie finalistiga oli võttepäevi kokku 8, neist pandi kokku 4 saadet, mis olid eetris aprillikuus. Konkurss „Ajujaht“ algas sügisel, kandideerijaid oli esialgu 300.
„Finaalsaates küsiti meilt, mida jätame tegemata. Hiljem tuli meelde, et oleks võinud vastata – kindlasti ei saa naine hakata selle seadme abil oma meest jahis jälgima,“ sõnas ta veel.
OÜ Huntloc on asutatud 2013. aastal. Nutitelefonis kasutatav tarkvara Huntloc annab ülevaate jahis toimuvast – võimaldab jälgida jahis osalejaid, kes kasutavad sama tarkvara, vahetada teateid ja algatada kõnet ning juhtida koera jälgimisseadet. Kasutatakse GPSil põhinevat asukoha positsioneerimist. Esialgu saab rakendust kasutada Android tarkvaraga nutiseadmetes, ettevõte lubab, et tulevikus on võimalik ka iOS ja Windowsi tarkvaraga seadmetes.

Eelmine artikkelKehra memmed käivad kaks korda nädalas võimlemas
Järgmine artikkelVolbriõhtul tehti Arukülas ja Kehras näitemängu