Raasiku vallavalitsus korraldas hanke Peningi-Raasiku kergliiklustee ning Raasiku Silla tee silla rekonstrueerimisprojekti projekteerimiseks koos tänavavalgustusega. Hankel oli 8 osalejat, võitjaks kinnitati soodsaima pakkumise teinud BIMAP OÜ. Pakkumine oli 67 890 eurot, lisandub käibemaks.
Vallavalitsus on BIMAPiga lepingu sõlminud. Ettevõttel tuleb projekteerida kergliiklustee, mis algab Peningi küla kergliiklusteest, kulgeb paralleelselt Aruküla-Jägala maanteega kuni Kivisilla kinnistuni ehk ligikaudu 2,5 kilomeetrit. Seejärel 550meetrine lõik Raasikul Mooni tänavast Tulbi tänavani ja paralleelselt raudteega kuni jaamani ning edasi raudtee parklani. Kergliiklustee teise etapina tuleb projekteerida 1,7 kilomeetri pikkune lõik, mis algab raudteejaama parkla juurest, kulgeb paralleelselt Meierei tänavaga Jägala maanteeni ning sealt Tallinna maantee ja Jägala maantee ristmikuni. Samuti tuleb BIMAPil koostada Silla tee kinnistul asuva jalakäijate kaheosalise silla rekonstrueerimisprojekt.
Vallavalitsuse haldus- ja ehitusosakonna juhataja Riina Rand ütles, et kokku projekteeritakse kergliiklusteed ligi 5 kilomeetrit. Vahepealse osa, Kivisilla kinnistust kuni Vana-Postijaama teeni ja sealt edasi Silla tee sillani peab projekteerima ja ehitama Kivisilla kinnistu ja selle lähiala arendaja: „2009. aastal kehtestati Tõhelgi külas Kivisilla kinnistu ja lähiala detailplaneering. Arendaja kohustus on projekteerida ja rajada enda kulul Kivisilla detailplaneeringu alalt mööda Vana-Postijaama tänavat kuni Vana-Postijaama jalakäijate sillani kõnnitee ja selle valgustus. Lisaks tuleb arendajal rekonstrueerida Silla tee katastriüksusel asuv Vana-Postijaama jalakäijate sild vastavalt projektile, mille vallavalitsus nüüd koos kergliiklustee projekteerimisega tellis.“
Nõukogude ajal rajatud Silla tee jalakäijate kaheosalise silla rekonstrueerimiseks – kandekonstruktsioonide kindlustamiseks või asendamiseks ja käigutee laiendamiseks – andis Raasiku vallavalitsus kaks aastat tagasi projekteerimistingimused. Need näevad ette, et rekonstrueerimisel tuleb säilitada ja korrastada maakivist koonilised sillasambad, juurdepääsuteede betoonist piirdepostid ning sillani viivad munakiviteed. Säilitada tuleb ka silla ja juurdepääsuteede kaarjas pikilõige ja keskelt ahenev plaanilahendus. Silla tekk ja külgpiirded peavad olema kaasaegsed, lihtsa välisilmega ja turvalised. Silla käigutee laius peab olema vähemalt 2 meetrit. Sild tuleb valgustada.
Vallavalitsuse tellitud kergliiklustee ehitusprojekti ja silla rekonstrueerimisprojekti tähtaeg on 20. august.